Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України


        ВЕБ-портал електронних послуг Пенсійного фонду України запроваджено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 червня 2012р. №401 “Про доступ до послуг у сфері загальнообов'язкового державного пенсійного страхування”. Його створення призначено забезпечити покращання якості та оперативності обслуговування громадян щодо надання електронних послуг Фонду. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом України через Інтернет є той факт, що ВЕБ-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
        Процедура реєстрації на В еб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду. Громадяни звертаються до найближчого управління Фонду за місцем їх проживання. Юридичні особи (підприємства, установи, організації) до управління Фонду за місцем їх фактичної реєстрації.При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред'явлених документів та перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред'явлених цією особою документах.
Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ) - тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).
    Отже, користувачі веб-порталу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатися такими електронними послугами:
• отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
• здійснювати контроль за даними, що вносяться в систему персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
• отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
• подавати заяву-запит на попереднє замовлення паперових документів, зокрема виписки із системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків із ПФУ (для страхувальників);
• подавати скарги в органи Пенсійного фонду;
• подавати заяви про призначення пенсії в органи Пенсійного фонду;
• подавати заяви про перерахунок з набутим страховим стажем в органи Пенсійного фонду;
• записатися на прийом в орган Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
Веб-портал електронних послуг  Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно та оперативно взаємодіяти з Фондом.
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Чортківське об'єднане управління   Пенсійного фонду України                        




 

 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема