Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну / Центр надання адміністративних послуг / Послуги, що надаються через ЦНАП

Перелік послуг за категоріями


 

ЗАТВЕРДЖЕНО                                    

Розпорядження голови 

районної  державної адміністрації

11 травня 2019 № 191-од

 

ПЕРЕЛІК

адміністративних послуг, які надаються через центр надання

адміністративних послуг Теребовлянської районної державної  адміністрації

 

№ з/п

Суб’єкт надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга

1.          

Відділ у Теребовлянському районі Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області

1. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

2. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

3. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

4. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

5. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

6. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

7. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

8. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

витягу з Державного земельного кадастру.

9. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

10. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)

11. Видача довідки про:  наявність та розмір земельної частки (паю)
12. Видача довідки про: наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

13. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

14. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

15. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

16. Видача рішення про надання у постійне користування та надання  в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (для юридичних осіб та фізичних осіб підприємців)

17. Видача рішення про надання у постійне користування та надання  в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (фізичних осіб)

18.Видача дозволу на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару) земельної ділянки

19. Видача висновку про погодження документації із землеустрою

20. Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі

21. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

22. Надання інформації про склад грунтового покриву.

23. Внесення виправлених відомостей до ДЗК про координати поворотних точок меж земельної ділянки.

24. Викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)

2.          

Управління праці та соціального захисту населення Теребовлянської райдержадміністрації

1. Надання послуги з надання одноразової матеріальної допомоги.

2. Надання послуги по призначенню одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”.

3. Надання послуги з встановлення статусу та видачі посвідчення “Дитина війни”.

4. Надання послуги з встановлення статусу та видачі посвідчення “Ветеран праці”.

5. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг,

6. Надання субсидії з придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

7. Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку.

8. Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загально-обов’язкового державного соціального страхування.

9. Надання державної допомоги при народженні дитини.

10. Надання державної допомоги при усиновленні дитини.

11. Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

12. Надання державної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

13. Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям.

3.          

Служба у справах дітей Теребовлянської райдержадміністрації

1. Розпорядження про призначення опіки (піклування) над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування.

2. Розпорядження щодо визначення або зміни імені, прізвища, по батькові дитини.

3. Розпорядження про надання дозволу на відчуження (заставу, міну, придбання житла, прийняття в дар, продаж акцій )майна, право власності (користування) яким має малолітня (неповнолітня ) дитина.

4. Розпорядження щодо визначення способів участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї.

5. Висновок про можливість створення прийомної сімї.

6. Висновок про наявність умов для створення дитячого будинку сімейного типу.

7. Висновок про можливість встановлення опіки над дитиною.

8. Висновок про можливість встановлення піклування над дитиною.

9. Висновок щодо визначення або зміни імені, прізвища, по батькові дитини.

10. Висновок про визначення способів участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї.

11. Висновок про доцільність повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику.

12. Висновок про можливість бути усиновлювачем (внутрісімейне усиновлення) та відповідність усиновлення інтересам дитини.

13. Витяг обліково-статистичних карток дітей.

14. Дозвіл на переведення, відрахування чи поновлення учнів навчальних закладів.

15. Висновок про доцільність позбавлення батьківських прав.

16. Висновок про доцільність відібрання дітей у батьків без позбавлення їхніх прав.

17. Висновок  органу опіки та піклування про цільове (нецільове) витрачання аліментів на утримання дитини 

18. Розпорядження голови райдержадміністрації про надання дозволу бабі, діду, іншим родичам забрати дитину з пологового будинку або іншого закладу охорони здоров’я, якщо цього не можуть зробити батьки

19. Висновок про визначення  місця проживання дитини

20. Підтвердження місця проживання дитини

для її тимчасового виїзду за межі України

21. Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок

воєнних дій та збройних конфліктів.

4.          

Відділ державної реєстрації Теребовлянської райдержадміністрації

1. Державна реєстрація юридичної особи

2. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи

3. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа

5. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи

7. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи

8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи

9. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора

10. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації

11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи

13. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

14. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи

15. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця

16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

18.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця

19. Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

20. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

21. Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

22. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

23. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

24. Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

25. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

26. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

5.          

Сектор містобудування та архітектури Теребовлянської райдержадміністрації

1. Видача висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

2. Видача паспорта прив’язки тимчасової  споруди(ТС) для провадження підприємницької діяльності.

3. Отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

4. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

6.          

Сектор у справах сім'ї та молоді Теребовлянської райдержадміністрації

1. Видача посвідчень батьків і дітей багатодітної сім'ї.

2. Видача посвідчень  дітей з багатодітної сім'ї.

3. Внесення новонародженої дитини в посвідчення батьків з багатодітної сімї.

4. Повторна видача посвідчень батьків багатодітної сім'ї.

5. Повторна видача посвідчень дітей багатодітної сім'ї.

6. Вклеювання фото у посвідчення дитини з багатодітної сім'ї при досягненні нею 6-річного віку.

7. Вклеювання фото у посвідчення дитини з багатодітної сім'ї при досягненні нею 14-річного віку.

8. Продовження терміну дії посвідчення дитини з багатодітної сімї.

9. Продовження терміну дії посвідчення батьків  з багатодітної сімї.

10. Видача посвідчення дитини з багатодітної сімї (з зв’язку із пошкодженням втратою попереднього посвідчення).

11. Видача посвідчення батьків з багатодітної сімї (з зв’язку із пошкодженням втратою попереднього посвідчення).

12. Продовження терміну дії посвідчення дитини з багатодітної сімї ( у звязку з навчанням у ВНЗ) при пред’явленні довідки з місця навчання.

 

7.          

Теребовлянська районна державна адміністрація

1. Надання дозволу   на розроблення  проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки державної власності в оренду, користування, приватну власність.

2. Затвердження проекту відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки в оренду, користування. Приватну власність.

3. Надання дозволу   на розроблення  технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

4. Затвердження  технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

5. Видача дублікатів –сертифікатів на право на земельну частку (пай) взамін втрачених.

8.          

Державна служба надзвичайних ситуацій України у Теребовлянському районі

1. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

9.          

Управління Держпродспоживслужби у Теребовлянському районі

 

1. Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин 

2. Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.

3. Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів 

4. Видача експлуатаційного дозволу

10.      

Теребовлянський районний сектор  УДМС України у Тернопільській області

1. Оформлення та видача паспорта громадянина України.

2. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

3. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

4. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання  або місця перебування особи.

11.      

Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області

1. Реєстрації створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

2. Змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

3. Рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

4. Реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

5. Припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

6. Припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації

7. Створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців Включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

8. Реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

9. Рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців 

Зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

10. Включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до                  01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

11. Припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації

12. Припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації

13. Створення громадського об’єднання 

14. Включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

15. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

16. Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання

17. Рішення про припинення громадського об'єднання

18. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання

19. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання

20. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації

21.Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

22. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації

23.Створення відокремленого підрозділу громадського об' єднання

24. Внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання

25. Припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання

26. Створення структурного утворення політичної партії

27. Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

28. Зміни до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

29. Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії

30. Державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії

31. Припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації

32. Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

33. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації

34. Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

35. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

36. Припинення громадського об'єднання, що не має статусу юридичної особи Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи

37. Державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

38. Припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи

39. Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об'єднання

40. Державної реєстрації відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання

41. Зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

42. Зміни до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

43. Припинення постійно діючого третейського суду

44. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля

45. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця

46. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації

47. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації

48. Створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

49. Включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

50.Державна реєстрація постійно діючого третейського суду

 

Начальник центру надання адміністративних

послуг районної державної адміністрації                                       Тетяна САМОЛУК