Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Звіти


Звіт

про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2019 року

 

Протягом 9 місяців 2019 року значну увагу районною державною адміністрацією приділено вирішенню завдань, визначених Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, прийнятими на їх виконання актами голів обласної та районної державних адміністрацій. 

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 283 звернення: 158 письмових і 140 усних. У порівнянні з відповідним періодом 2018 року загальна кількість зменшилась на 59 звернень.

На особистому прийомі до керівництва районної державної адміністрації поступило 90 звернень, у тому числі до голови райдержадміністрації – 20.

Проведено 21 виїзний день прийому громадян у селах району, поступило 40 звернень громадян.

У районній державній адміністрації функціонує гаряча телефонна лінія, яка проводиться щочетверга головою та заступниками голови районної державної адміністрації з 11 до 12 години. У 2019 році проведено 32 гарячі телефонні лінії, під час яких надійшло 34 дзвінки.

Найбільше звернень надійшло із м.Теребовля, селищ Дружба, Микулинці, сіл Дарахів, Струсів, Кобиловолоки.

За підсумками  9 місяців 2019 року у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість повторних звернень громадян зменшилася (1 звернення).

Серед авторів звернень переважають найменш захищенні категорії населення, зокрема, пенсіонери, які потребують особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих проблем. Дану категорію громадян найбільше турбують питання про надання пільг та субсидій на оплату житлово – комунальних послуг, надання грошової допомоги для придбання медикаментів та інші питання.