Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну / Управління праці та соціального захисту населення / Напрями діяльності

Відділ контролю


Відділ контролю

 

              Начальник відділу  - Янюк Галина Ігорівна тел. 2 10 50

 

Основним завданням відділу є:

 

1. Здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям, житлових субсидій, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, за цільовим використанням коштів державного бюджету, спрямованих на цю мету за призначенням (відновленням) виплати внутрішньо-переміщеним особам пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, пільг (далі – соціальні виплати) за рахунок  коштів державного та місцевого бюджетів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.

 

2. В об’єднаних територіальних громадах акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення  (відновлення) державної соцільної допомоги/соціальних виплат складаються та передаються до відповідних органів соціального населення уповноваженими особами виконавчих органів сільських,селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад у випадках, передбачених законодавством.

 

3. Спеціалісти відділу контролю мають право проводити вибіркові перевірки правильності складання уповноваженими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад, актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

 

4. Здійснення перевірки достовірності та повноти інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сімей, що звертаються за призначенням державної соціальної допомоги.

 

5. Проведення вибіркової перевірки особових справ одержувачів державної соціальної допомоги за рішенням керівника управління праці та соціального захисту населення і його заступника.

 

6. Складання актів за підсумками перевірки з висновками щодо правильності призначення державної соціальної допомоги.

 

7. Проведення  перевірок  достовірності та повноти інформації про фактичне місце проживання (перебування) внутрішньо-переміщених осіб за рішенням керівника відповідного органу соціального захисту населення або його заступника  та складає за результатами такої перевірки акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

 

8. Здійснення   моніторингу  призначення   та   виплати   державної соціальної   допомоги   і   проводення    аналізу   причин  порушення законодавства з питань надання державної соціальної допомоги.

 

9 .Вживання заходів до повернення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги.

 

10.Проведення аналізу причин порушення законодавства з питань надання соціальної допомоги.

 

11. Підготовка матеріалів щодо припинення надання соціальної допомоги, позбавлення права на її призначення протягом наступного терміну, зменшення її розміру у випадках передбачених законодавством.

 

12. Здійснення контролю відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України.

 

13. Співпраця з міськими, районними і міськрайонними центрами     зайнятості, службами  у справах дітей, територіальними органами Пенсійного фонду України, робочими органами виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, державними органами  нагляду  за   охороною   праці, профспілковими  та  громадськими  об’єднаннями у вирішенні питань соціального захисту населення та проведення соціальних виплат внутрішньо- переміщеним особам.

 

14. Виконня   інших  обов’язків  відповідно до законодавства.

 

15. Реалізація єдиної державної політики з питань пенсійного забезпечення.

 

16. Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами  Пенсійного фонду.

 

17. Здійснення нагляду за правильністю проведення перерахунку пенсій у зв’язку зі зміною заробітку або стажу роботи.

 

18. Здійснення нагляду за правильністю виплати пенсій особам, які перебувають на повному державному утриманні.



Дивіться також