Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну / Управління праці та соціального захисту населення / Напрями діяльності

Робота із зверненнями


ІНФОРМАЦІЯ

про роботу із зверненнями громадян

в управлінні праці та соціального захисту населення

за І півріччя 2019 року

 

 

            Відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 20 лютого 2008 року №115 “Про організацію виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” відділом  управління персоналом, юридичної підтримки та діловодства було проведено аналіз роботи зі зверненнями громадян в управлінні за І півріччя 2019 року.

За І півріччя 2019 року  до управління надійшло 110 письмових звернень громадян, що на  66 звернень, більше,  ніж за І півріччя 2019 року. На особистому прийомі в керівників та спеціалістів управління у   І півріччі  2019 року  побувало  2087 громадян, що на 859 громадян  більше, ніж за відповідний період 2018 року.

              Із загального числа письмових звернень за  І півріччя 2019 року:  з питань надання соціальної допомоги та субсидій  – 103, з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці – 3, щодо надання пільг - 2, щодо питань надання роз’яснень пенсійного забезпечення – 2.

Проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота серед населення через засоби масової інформації.

     В управлінні забезпечено щоденний прийом громадян в робочі дні. Вивішені графіки прийому громадян керівництвом Міністерства соціальної політики України, обласної державної адміністрації та обласної ради,  районної державної адміністрації та районної ради, депутатами обласної ради. Для зручного ознайомлення громадян з інформацією про всі види соціальних допомог, субсидій, пільг, пенсій, питань праці, проходження альтернативної служби, встановлено стенди, які постійно оновлюються.

     В структурних підрозділах управління відсутні факти недотримання  встановлених законодавством термінів розгляду звернень громадян.



Дивіться також