Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну

19.09.2016 Співпрацюємо з органами влади з метою збільшення надходжень до бюджету Пенсійного фонду


        З метою забезпечення своєчасних виплат пенсіонерам та захисту прав застрахованих осіб органами Пенсійного фонду області налагоджена співпраця з органами влади, соціальними партнерами, територіальними органами Державної фіскальної служби з питань забезпечення надходжень власних доходів до бюджету Фонду.

        В рамках пошуку резервів додаткових надходжень платежів до бюджету Пенсійного фонду на постійній основі здійснюється аналіз динаміки зміни фонду оплати праці та чисельності найманих працівників. Про негативні тенденції в оплаті праці та зайнятості населення інформуються місцеві органи влади, контролюючі органи та галузеві профспілкові організації області.

        Проводиться робота щодо виявлення суб’єктів господарювання, які не забезпечують найманим працівникам мінімальних соціальних гарантій з оплати праці. Результати аналізу звітності страхувальників та переліки роботодавців, які виплачують заробітну плату найманим працівникам менше законодавчо встановленого мінімального рівня, щомісяця надсилаються до органів влади для відповідного реагування і заслуховування керівників таких підприємств на засіданнях робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення.

         Пріоритетним напрямком в роботі управлінь Пенсійного фонду в районі залишається легалізація заробітної плати, з цією метою працівниками управління Фонду у 2016 року підготовлено матеріали та взято участь у 1 спільній нараді з соціальними партнерами з питань дотримання роботодавцями законодавства про працю.  

        Вживаються заходи щодо недопущення та погашення заборгованості з платежів до бюджету Пенсійного фонду. За участю працівників управлінь Фонду підготовлено матеріали та взято участь у 3 засіданнях комісій з питань погашення заборгованості, на яких заслухано 1 керівника підприємства-боржника. За результатами даного заслуховування було погашено 11,4 тис. грн (79,7% боргу).

        Завдяки співпраці з органами влади та територіальними органами Державної фіскальної служби забезпечено виконання планового завдання із надходження власних доходів на 102,7%. Поступило 39 296,97 тис. грн.