Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну

03.07.2018 Пенсійний фонд України модернізував Веб-портал електронних послуг


Запрацював оновлений Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом. Відтак, користувачі Веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

 

Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

• отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян)
• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
• формування запитів на попередню підготовку документів
• можливість подачі скарг
• запис на прийом до фахівців Фонду
• отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).

 

Пенсіонери - користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:

 - Назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;

 - Вид пенсії;

 - Сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;

 - Дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).

 

Звернувшись до послуг, які надаватимуться через Веб-портал, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, також можна буде ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.

 

Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати таку інформацію як взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись з умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік тощо.

 

До ваших послуг Веб-портал Пенсійного фонду України, який дозволяє:

·         Звернутись до управління Фонду з питаннями у зручний для кожного час.

·         Записатись на прийом до фахівців Пенсійного фонду не виходячи з дому.

·         Отримати дані з персональної облікової картки застрахованої особи та замовляти паперові документи.

·         Подати заяву на призначення або перерахунок пенсії не виходячи з дому.

·         Переглядати власну пенсійну справу без відвідання Пенсійного фонду у будь-який час .

 

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України. Тут зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду.

 

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуальноз дотриманням вимог до захисту персональних даних.

 

Після проходження відповідної процедури реєстрації, коло електронних послуг значно розширюється, надаються наступні можливості:

 - отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);

 - отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

 - формування запитів на попередню підготовку документів;

 - можливість подачі скарг;

 - запис на прийом до фахівців Фонду;

 - отримання інформації про стан розрахунків платників з Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

 

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду. Громадяни звертаються до найближчого управління Фонду за місцем їх проживання.

 

Юридичні особи (підприємства, установи, організації) до управління Фонду за місцем їх фактичної реєстрації. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред’явлених документів та перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред’явлених цією особою документах. Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ) - тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП). Важливим є той факт, що під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного пенсійного посвідчення (ЕПП).

 

В повному обсязі всі можливості порталу доступні тим користувачам, які використовують для авторизації на порталі електронно-цифровий підпис або електронне пенсійне посвідчення, а саме:

- подання звернень щодо перерахунку пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ;

- подання звернень щодо призначення пенсії без безпосередньої явки до відділу ПФУ;

- перегляд електронної пенсійної справи.

 

Як повідомив Контакт-центр Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби (0-800-501-007), пенсіонери можуть безкоштовно отримати електронний цифровий підпис. Адреси, телефони а також розклад роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів ЕЦП можна побачити на інтернет-порталі АЦСК інформаційно-довідкового департаменту ДФС. Для цього потрібно зайти на головну сторінку установи й вибрати віконце «Контакти». Також на згаданому порталі міститься перелік документів, необхідних для отримання електронного цифрового підпису.

 

Реєструйтесь на веб-порталі та отримуйте зручний доступ до електронних послуг без черг та зайвих витрат:

1.Надання довідкової інформації.

2.Попередній запис на прийом.

3.Надання консультацій щодо пенсійного забезпечення.

4.Прийом замовлень на довідки (про перебування на обліку, про розмір пенсії) та індивідуальні відомості про застраховану особу ОК-5, ОК-7.

5.Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей.

6.Прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення.

7.Видача пенсійного посвідчення.

8.Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, виплати допомоги на поховання.

9.Опрацювання документів майбутніх пенсіонерів.

10.Надання допомоги в отриманні документів, що підтверджують страховий стаж та зарплату.

11.Прийом заяв та документів щодо:

- переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;

- виплати пенсії за довіреністю;

- зміни розміру виплати пенсій;

- перерахунку, призначення пенсії;

- встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;

- виплати недоотриманої пенсії.

12.Надання допомоги в користуванні порталом електронних послуг Пенсійного фонду України.