Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну

15.08.2018 Електронне Пенсійне Посвідчення


Механізм оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії Визначено Порядком оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 03.11.2017 № 26-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.12.2017 за № 1464/31332 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1464-17.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 14.03.2016 №167 (далі – Постанова №167) визначено, що емісія платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, здійснюється для одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами.

Виготовлення платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, здійснюється публічним акціонерним товариством “Державний ощадний банк України” відповідно до Постанови № 167.

Порядок емісії платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, який затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 8 квітня 2016 року № 7-1 (далі – Порядок №7-1)  та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 квітня 2016 року за № 633/28763, розміщено на офіційному веб-сайті Верховної Ради України за посиланням  http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0633-16.

Пенсійне посвідчення видається особі, якій призначено пенсію, особисто або її законному представнику у разі пред’явлення документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду (банку) ідентифікувати одержувача пенсій та його законного представника, а також документів, що підтверджують статус законного представника (відповідне посвідчення, свідоцтво про народження, рішення суду тощо), та додатково у разі, якщо законний представник є резидентом, – документів, виданих відповідними контролюючими органами, що засвідчують його реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

ОТЖЕ: Електронне пенсійне посвідчення далі – ЕПП) це:

-Платіжна банківська картка;

-Пенсійне посвідчення;

-Електронний цифровий підпис.

Щоб оформити ЕПП потрібно особисто звернутись до управління Пенсійного фонду України за місцем фактичного проживання з паспортом, довідкою про присвоєння ідентифікаційного номера, фото для подання заяви. Прийти особисто до вказаного у заяві відділення Ощадбанку й отримати ЕПП.

Електронне пенсійне посвідчення оформляється, впродовж 30 робочих днів з дня подачі заяви до управління Пенсійного фонду України, БЕЗОПЛАТНО.