Тернопільська районна державна адміністрація
46009, м.Тернопіль, майдан Перемоги, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


 Аналітична довідка

про підсумки розгляду звернень громадян в

районній державній адміністрації

за 9 місяців 2017 року

 

Протягом 9 місяців 2017 року робота із зверненнями громадян в районній державній адміністрації проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

      Реалізовуючи вимоги вищезазначених нормативних документів і використовуючи наявну правову базу, районною державною адміністрацією здійснюються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами. Застосовуються різні форми і методи роботи щодо покращення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, які спрямовані на наближення влади до людей.

Аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації проводиться постійно, з’ясовуються причин, що породжують звернення громадян, які надходять до районної державної адміністрації, у тому числі через органи влади вищого рівня, а саме від обласної державної адміністрації, обласної ради, прокуратури, міської ради, що дає можливість бачити проблеми людей, за необхідності втручатися, виправляти стан справ.

 Результати роботи узагальнюються щотижня на апаратних нарадах у голови районної державної адміністрації.

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів державної влади а також підвищення ефективності роботи органів державної влади зі зверненнями громадян питання про роботу із зверненнями громадян заслуховувалось на колегії районної державної адміністрації:

28 березня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглядалось питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2016 році». За підсумками розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 березня 2017 року №155-од відповідно до якого керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів районної державної адміністрації, голів виконавчих комітетів сільських, селищних рад та об’єднаних територіальних громад  зобов’язано встановити дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжують та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних питань.

        Упродовж звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 187 письмових звернень.

Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року свідчить про загальну тенденцію до зменшення  їх у кількості, у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року (298 звернень), на які було надано обґрунтовані відповіді.

 Індивідуальних звернень надійшло –166 (2016 р. – 260), колективних –21 (2016 – 38).   

      Із органів влади вищого рівня, а саме від обласної державної адміністрації надійшло – 27 звернень (2016 рік – 47 звернень), на урядову «гарячу» ліню – 61 (2016 – 177 звернень).

     У зверненнях громадян було порушено питання різної тематики, а саме:

-          аграрної політики та  земельних відносин – 15;

-          транспорту і зв’язку – 26;

-           соціального захисту – 68;

-          питання сім’ї, дітей, молоді – 35;

-          комунального господарства – 16;

-          житлової політики – 11;

-          екології та природних ресурсів –5;

-          охорони здоров’я – 1;

-          питання освіти – 4;

-          питання культури – 1;

-          забезпечення законності та охорони правопорядку – 3;

-          інші питання – 2.

Як свідчить проведений моніторинг звернень протягом 9 місяців 2017 року, актуальними залишаються питання:

-          соціального захисту (надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, надання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг) – 68;

-          питання сім’ї, дітей, молоді (усиновлення, позбавлення батьківських прав) – 34;

-          транспорту та зв’язку (розірвання договору на перевезення пасажирів, скарги на дії перевізників щодо здійснення перевезень пасажирів, здійснення пільгових перевезень, оплата за проїзд та питання ремонту дороги) – 26;

-          питання аграрної політики та земельних відносин (приватизація земельної ділянки, встановлення меж присадибної ділянки) – 15.

Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення – ветерани, пенсіонери, багатодітні сім’ї.

Проведений аналіз показав, що найбільш актуальним на сьогоднішній день залишаються питання соціального захисту населення, аграрної політики і земельних відносин, транспорту та комунального господарства.

Порівняно із 2016 роком значно зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту населення, особливо призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Актуальними залишаються питання транспорту (пасажирські перевезення пільгових категорій населення, оплати за проїзд, покращення транспортного сполучення).

Аналіз звернень жителів району до райдержадміністрації свідчить, що найбільша їх кількість надійшла від жителів міста Тернополя та смт.В.Березовиця, Великий Глибочок, Петриків, Чернелів - Руський. Жодного звернення не надійшло від жителів сіл Драганівка, Дубівці, Козівка, Йосипівка, Івачів Долішній та Ступки.

Протягом звітного періоду усі звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації, перебували на контролі у керівництва та згідно з резолюціями, були розглянуті виконавцями.

Згідно із Указом Президента України від 02.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у райдержадміністрації здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян:

 - щоквартально затверджуються графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, у тому числі виїзні (затверджено головою районної державної адміністрації від 01.01.2017р. №01-03/01-14, від 03.04.2017 №01-15/01-14, від 29.05.2017 №02-23/01-14, від 29.09.2017 р. №01-30/01-14)

            - діє «гаряча» телефонна лінія при райдержадміністрації За 9 місяців 2017 року керівництвом району проведено 25 «гарячих» ліній та прийнято 70 дзвінків від жителів району.

 - діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян (відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 березня 2017 року №153-од «Про внесення змін до складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації» затверджено склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян). За поточний період проведено 7 засідань комісії та надано 15 протокольних доручень відповідно до розглянутих звернень. Засідання комісій відбувались за участю заявників та представників органів місцевого самоврядування.

Протягом 9 місяців 2017 року головою районної державної адміністрації проведено 15 прийомних днів (відповідно до затвердженого графіку) та розглянуто 71 звернення. Найчастіше жителі району звертаються з питання аграрної політики, надання соціальної допомоги, питань транспорту та комунальних відносин. Найбільша їх кількість надійшла від жителів сіл Біла, Байківці, Великі Гаї, Петриків,смт.Велика Березовиця, смт.Великі Бірки та жителів міста Тернополя.

            З метою зменшення надходження звернень від громадян у вищестоящі органи влади, вирішення проблемних питань районною державною адміністрацією проводяться виїзні дні прийому громадян у населені пункти району. Зокрема, голова районної державної адміністрації побував у селах Петриків, Ступки, Йосипівка, Настасів, Романівка, Драганівка, Підгороднє, смт.Великі Бірки та смт.Велика Бере зовиця.

Проведено перевірки у 6 виконавчих комітетах сільських рад з питання дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 (перевірки здійснено у Чернелево-Руській, Почапинській, Буцнівській, Чистилівській, Острівській, Романівській сільських радах). Під час перевірки вивчено та надано методичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян.

У районних засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації постійно оприлюднюється інформація про роботу із зверненнями громадян, поповнюється сайт райдержадміністрації, де міститься інформація щодо роботи із зверненнями громадян (публікуються графіки прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення виїзних днів прийому громадян, «гарячих» телефонних ліній, оприлюднюються офіційні матеріали з питань розгляду звернень громадян).

Районна державна адміністрація буде і надалі створювати всі необхідні умови для реалізації громадян своїх прав на звернення та працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України  «Про звернення громадян».

 

Заступник керівника апарату –

начальник відділу загального

діловодства та контролю апарату

районної державної адміністрації                                                          С.М.МІКІТІНА

 

 

ФАРІОН, 43 60 64

 

 

           

 

 

 



Дивіться також

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

   

Актуальна тема

Звернення до сільських, селищних голів

З метою популяризації здорового способу життя протягом березня - жовтня поточного року в Тернопільському районі впроваджується щорічна Всеукраїнська інформаційно-профілактична акція «Відповідальність починається з мене».

Для учасників АТО та членів їх сімей працює гаряча лінія

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Всеукраїнський Центр пошуку полонених, загиблих і зниклих безвісти воїнів АТО готовий допомогти усім хто розшукує своїх рідних, знайомих чи колег

ДОРОЖНЯ КАРТА для проведення лікування та медичної реабілітації демобілізованих

Про проведення в районі заходів шостої  черги мобілізаційного розгортання

ІНФОРМАЦІЯ щодо розвитку туризму в Тернопільському районі

ЗМІНИ до Положення про  порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 

Все про СУБСИДІЇ

Тернопільська районна державна адміністрація оголошує конкурс про надання супутніх  послуг у приміщенні центру надання адміністративних послуг

УВАГА ЗМІНЕНИЙ ГРАФІК прийому громадян у Тернопільській районній державній адміністрації