Заліщицька районна державна адміністрація
48600, м.Заліщики, вул.С.Бандери, 15-Б
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

24.02.2016 Нова система обслуговування громадян


Відповідно до постанови Правління Пенсійного фонду України від 05.11.2015 № 20-2 з січня 2016 року у Вінницькій, Донецькій, Київській та Херсонській областях запроваджено нову систему обслуговування громадян органами Пенсійного фонду на базі централізованих інформаційних технологій. Основні пріоритети нової системи-це підвищення якості обслуговування громадян та забезпечення відповідних послуг.

            Система радикально змінює якість обслуговування громадян, оскільки передбачає відмову від величезного паперового документообігу, спрощення процедури обслуговування громадян, істотне скорочення часу спілкування з фахівцями Фонду. Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами та доводить до мінімуму можливість втрати персональних даних та витоку інформації.

            Основні новації полягають у тому, що після прийняття працівниками фронт-офісу пакету документів, у бек-офісі автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок. Система дозволить за 10-15 хвилин провести призначення та перерахунок пенсій, усуне вплив людського фактору на процес нарахування пенсії (сьогодні ж даний процес відбувається до 10 днів). Для призначення пенсії людина подаватиме працівникові Пенсійного фонду всі оригінали потрібних документів (паспорт, трудову книжку тощо), які потім сканують (оцифровують) і формують з них електронну пенсійну справу. Заяву про призначення пенсії фахівець Пенсійного фонду заповнює в електронній формі, роздруковує її, а людина, якій призначають пенсію, лише посвідчує  цю заяву своїм підписом.

            Нова система автоматично аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Пенсіонеру не треба буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі. На сьогодні оформлення пенсійних документів відбувається лише в управлінні Фонду за місцем реєстрації пенсіонера. У подальшому ж громадянин зможе звернутися щодо призначення пенсії в будь – яке управління в системі Пенсійного фонду України. Це значно спростить життя пенсіонерам.

            За допомогою централізованої системи призначення та виплати пенсій значно розширяться можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт – центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати розмір пенсійної виплати, та ін.

            Таким чином, від впровадження нових технологій, вналідок максимальної автоматизації процесів та переходу до електронних пенсійних справ, громадяни нашої держави отримають позитивний ефект у вигляді спрощеної процедури звернення, зменшення термінів обробки інформації, надійного захисту персональних даних та мінімізації «людського фактору». Одночасно дана система буде забезпечувати упередження переплат та недопущення дублювання виплат, мінімізацію технічних помилок та прояви корупційних діянь.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Земельні ділянки для

учасників АТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуальна тема