Оголошення

Повідомлення про проведення електронних консультацій щодо проєкту плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації в області Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року 

Департаментом архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та енергозбереження обласної військової адміністрації з урахуванням пропозицій структурних підрозділів обласної військової адміністрації підготовлено проєкт плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації в області Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року (далі-План).

Метою Плану є підвищення ефективності дій щодо забезпечення прав і задоволення потреб осіб з інвалідністю нарівні з іншими громадянами, поліпшення умов для їх соціальної адаптації та інтеграції.

З метою координації роботи місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій щодо реалізації та залучення громадян до участі в управлінні державними справами, надання можливості для їх вільного доступу до інформації про діяльність обласної військової адміністрації, а також забезпечення гласності, відкритості та прозорості у її діяльності проєкт Плану проходитиме процедуру електронних консультацій з громадськістю з 07 квітня до 17 квітня 2023 року (включно).

Зауваження та пропозиції до проєкту прийматимуться у робочий час до 14 квітня 2023 року (включно) за адресою: 46021, м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8 Департамент архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та енергозбереження обласної військової адміністрації, e-пошта: obl@arch.te.gov.ua 

Контактна особа: КОРОЛЮК Олександр Володимирович – заступник начальника управління – начальник відділу містобудування та архітектури управління містобудування, архітектури та містобудівного кадастру департаменту архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та енергозбереження обласної військової адміністрації, тел. 25 46 43.


Проєкт подання інформації про базові, проміжні та цільові значення показників результативності до цілей Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації в області Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року ( .xlsx , 21.79 Кб )

Проєкт Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації в області Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року ( .xlsx , 43.78 Кб )



Стартував набір на довгострокову навчальну програму Export Academy 2022 для українських експортерів з усіх галузей та продовжується набір на програми Service Export Ukraine та Export Evolution IT!

Export Academy 2022 – освітня програма для українських МСБ підприємств, які тільки починають експортну діяльність або вже є діючими експортерами та планують виходити на нові ринки. За результатами навчання на програмі учасники створять для своєї компанії детальний план з виходу на міжнародні ринки.

Export Academy 2022 - це можливість для трансформації та розвитку Вашого експорту:

  • можливість навчитися з нуля створювати експортний план з виходу на міжнародні ринки;
  • можливість систематизувати експортні знання;
  • налагодити роботу експортного відділу;
  • відкрити нові ринки для експорту продукції;
  • отримати практичні інструменти з виходу на зовнішній ринок;
  • щомісячна практична робота, яка забезпечить навичками на багато років вперед;
  • отримати навички розвитку міжнародних брендів, побудови довготривалих партнерських відносин та управління фінансами.

Навчання буде проходити з січня по червень 2022 року та можливе у двох форматах: самостійний та з тренерським супроводом. Реєстрацію на навчання відкрито до 12 грудня (23:59) 2021 року за посиланням: https://forms.gle/c5ufWUdEryDaHRgy7

З деталями навчання на Програмі Export Academy 2022, та умовами участі можна ознайомитись за цим посиланням: https://export.gov.ua/education/179-export_academy_2022

Менеджмент та власників ІТ компаній запрошуємо на першу в Україні освітню Програму для IT-сектору - Export Evolution IT. Це міжнародна бізнес-освіта для представників IT-компаній, зацікавлених у розвитку експорту своїх послуг та продуктів. Участь у Програмі допоможе покращити навички у:

  • пошуку нових клієнтів за кордоном,
  • залученні проектів з високою доданою вартістю,
  • створенні секторальних партнерств для реалізації великих міжнародних проєктів.

У Програмі вже розробляють свої експортні бізнес плани представники 82 ІТ компаній з 18 регіонів України, які працюють з іноземними тренерами та менторами з таких субсекторів, як AI, VR, fintech, ecommerce та public sector. Детально о Програмі та реєстрація за посиланням: https://export.gov.ua/education/175-export_evolution_it. Реєстрація до 20 грудня 2021 року.

Для компаній із сфери послуг діє спеціалізована навчальна програма - Service Export Ukraine!

Програму розроблено для підприємців, менеджерів та керівників компаній, які працюють у сфері послуг та вже здійснюють чи хочуть розпочати експортну діяльність.

Це інжиніринг, архітектура, дизайн, мистецтво, видавничі послуги, логістика, інформаційна галузь, фінансова і банківська діяльність, реклама та PR, освіта, індустрія розваг, консалтинг, фітнес та не тільки. За допомогою Service Export Ukraine ви зможете:

  • цифровізувати власні продукти та послуги, отримавши know-how від міжнародних викладачів та тренерів-практиків;
  • розробити покроковий бізнес-план для системного розвитку;
  • знайти нових клієнтів на зовнішньому ринку.

Деталі та реєстрація за посиланням:

https://export.gov.ua/education/178-service_export_ukraine

Увага! Навчання на програмах безкоштовне.Перед реєстрацією просимо детально ознайомитись з умовами участі у кожній з програм!

Програма Export Academy 2022 розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).


Стипендіальний фонд в рамках проєкту Natolin4Capacity Building

 Коледж Європи у Натоліні виконує проєкт «Розбудова потенціалу для інтеграції та реформ» – підвищення адміністративної спроможності української державної служби до європейської інтеграції через комплексну освітню програму (абревіатура Natolin4Capacity Building).

В рамках проекту Natolin4Capacity Building діє стипендіальна схема, за якою до шести молодих українських державних службовців отримають повну стипендію для здобуття однорічного ступеня магістра з європейських міждисциплінарних студій у Коледжі Європи (кампус Натолін) протягом 2022/2023 навчального року.

Обов’язкові вимоги до кандидатів на отримання стипендії: громадянство України;

робота в органах державної влади або державній установі в підрозділі, що відповідає за питання європейської інтеграції України або на посаді, яка пов’язана із питаннями європейської інтеграції; загальний стаж роботи на держслужбі – від 1 до 7 років;

згода керівника підрозділу на річне навчання кандидата у Коледжі Європи. Кандидати на стипендію повинні також відповідати академічним вимогам

Коледжу Європи:

здобути диплом про вищу освіту за навчальною програмою еквівалентною 240

або більше кредитам ЄКТС до початку 2022/2023 навчального року;

добре володіти англійською та французькою мовами. Рекомендований рівень не нижче B2 згідно зі шкалою оцінювання Ради Європи;

дослідницький інтерес та/або досвід роботи в галузі європейської інтеграції.

Детальна інформація щодо стипендій для українських державних службовців доступна на сайті проекту Natolin4Capacity Building https://natolin4cb.eu/the- project/scholarships/.

Кандидати подають заявку на навчання онлайн – через спеціалізований портал Коледжу Європи https://admissions.coleurope.eu/login.

Кінцевий термін подачі заявки на навчання в Коледжі Європи (на порталі Коледжу) 19 січня 2022.

Кінцевий термін надсилання заявок на отримання стипендії (на електронну скриньку natolin4cb@coleurope.eu) 31 січня 2022.

Будь-які запитання щодо заявки на навчання слід надсилати на електронну адресу: contactnatolin@coleurope.eu.

Питання щодо заявки на стипендії для українських держслужбовців надсилати на адресу natolin4cb@coleurope.eu.


Обласна військова адміністрація на виконання вимог Методології управління корупційними ризиками, затвердженої наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.12.2021 № 830/21, запрошує долучитись до складу робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності обласної військової адміністрації, що стане початком для підготовки Антикорупційної програми обласної військової адміністрації на 2023-2025 роки.

Хто може потрапити до робочої групи?

  • представники громадянського суспільства, що здійснюють громадський контроль за діяльністю обласної військової адміністрації;
  • експерти у сфері запобігання і протидії корупції;
  • представники юридичних осіб, які взаємодіють з обласною військовою адміністрацією, у разі, якщо про вас відсутні відомості у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Критерії відбору

Щоб потрапити до робочої групи потрібно:

направити мотиваційний лист, який подається із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кандидата, номеру телефону та адреси електронної поштової скриньки;

подати відомості та їх підтвердження щодо наявності спеціальних знань у сфері запобігання та виявлення корупції;

Кінцева дата подання мотиваційного листа — 13 січня 2023 року на електронну адресу —   anticortoda@te.gov.ua .

Про проведення оцінювання корупційних ризиків у діяльності обласної військової адміністрації.pdf


Повідомлення про порядок подання заяв для участі в установчих зборах по формуванню молодіжної ради при Тернопільській обласній державній адміністрації

Ініціативна група з підготовки установчих зборів по формуванню молодіжної ради при Тернопільській обласній державній адміністрації (надалі – Ініціативна група), керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 р. №1198 «Про затвердження типових положень про молодіжні консультативно-дорадчі органи» розпочинає приймати заявки щодо кандидатур до складу молодіжної ради при Тернопільській обласній державній адміністрації (надалі – Молодіжна рада).

До участі в установчих зборах та подальшого включення до складу молодіжної ради при Тернопільській обласній державній адміністрації запрошуються громадяни України, віком від 14 до 35 років, які є:

представниками молодіжних консультативно-дорадчих органів при органах місцевого самоврядування та органах виконавчої влади, утворених на території області (або за відсутності консультативно-дорадчого органу - представника органу місцевого самоврядування/органу виконавчої влади);

представниками інститутів громадянського суспільства, що провадять діяльність у молодіжній сфері, які зареєстровані в установленому порядку та/або провадять діяльність на території області;

представниками органів студентського та учнівського самоврядування та їх обласних об’єднань.

Важливо: до складу молодіжної ради може бути обрано не більше одного представника від органу, який делегує представника.

Подання заяв кандидатів для участі в Установчих зборах молодіжної ради при Тернопільській обласній державній адміністрації розпочинається з дня опублікування оголошення і завершується 11 грудня 2021 року (включно).

Порядок подання кандидатами заяв:

Перелік документів та їх зразків для делегатів, що планують взяти участь в установчих зборах молодіжної ради при Тернопільській обласній державній адміністрації та тих, хто планує обиратись до керівних органів розміщені у прикріплених додатках 1 та 2 за посиланнями: 1 - https://cutt.ly/QTrESop та 2 - https://cutt.ly/xTrEKvJ

 Документи необхідно подавати на електронну адресу: mail.molod@te.gov.ua у форматі pdf.

 У разі виявлення невідповідності документів, вимогам Типового положення про молодіжну раду, ініціативна група не пізніше ніж за 15 календарних днів до проведення установчих зборів у письмовій та в електронній формі інформує про це кандидатів з пропозицією щодо усунення таких невідповідностей протягом семи календарних днів.

За результатами перевірки поданих документів, ініціативна група складає за сім календарних днів до проведення установчих зборів список кандидатів до складу молодіжної ради, які братимуть участь в установчих зборах, та список представників, яким відмовлено в участі в установчих зборах, із зазначенням підстави для відмови.

 Підстави для відмови представнику в участі в установчих зборах є:

невідповідність поданих документів вимогам Типового положення про молодіжну раду, затвердженого постановою КМУ № 1198 від 18 грудня 2018 р.; - неусунення невідповідності поданих документів зазначеним вимогам у строк, визначений ініціативною групою відповідно до Типового положення;

невідповідність органу/інституту, який має право делегувати представника або делегованого ним представника вимогам, установленим пунктом 8 Типового положення;

неправдивість інформації, що міститься в документах, поданих для участі в установчих зборах;

відмова від участі в установчих зборах шляхом надсилання ініціативній групі офіційного листа за підписом уповноваженої особи керівного органу/інституту, який делегував представника;

перебування органу/інституту, який делегував свого представника для участі в установчих зборах, у процесі припинення.

Проведення установчих зборів заплановано 10 січня 2022 року о 15:00 у будівлі Тернопільської обласної державної адміністрації (м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, каб.532).

З типовим положенням про молодіжний консультативно-дорадчий орган регіонального рівня можна ознайомитись за посиланням.

З метою отримання детальної інформації просимо звертатись до відповідальної особи – Арсен Ляхоцький, 0 (97) 611 59 88; Уляна Баранова, 0 (352) 52 25 70.

З протоколом засідання ініціативної групи можна ознайомитись за посиланням:

Ініціативну групу утворено згідно розпорядження голови обласної державної адміністрації від 11.11.2021 № 687/01.02-01 «Про утворення ініціативної групи з підготовки та проведення установчих зборів з формування складу молодіжної ради при обласній державній адміністрації»

Склад ініціативної групи з підготовки та проведення установчих зборів з формування складу молодіжної ради при обласній державній адміністрації

 

ГАВРИЛЯК

Михайло Васильович

-

президент громадської організації „Ліга студентів Тернопільщини” (за згодою)

ГОЛОЯД

Леся Андріївна

-

член громадської організації „Зборів АП” (за згодою)

КОСТЕНКО

Соломія-Марія Володимирівна

-

голова громадської організації „Тернопільське міське товариство українських студентів-католиків „Обнова” (за згодою)

КРИСЬКОВА Світлана Андріївна

-

член громадської організації „Ліга студентів Тернопільщини” (за згодою)

ЛЯХОЦЬКИЙ

Арсен Іванович

-

заступник начальника управління – начальник відділу молоді та іміджевих проектів управління молоді, спорту та іміджевих проектів обласної державної адміністрації

МАСИРА

Максим Миколайович

-

президент ради студентів Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола (за згодою)

МИХАЙЛЮК

Ірина Йосипівна

-

голова Тернопільської округи молодіжної організації „Пласт – національна скаутська організація України” (за згодою)

МУДРИЙ

Іван Олегович

-

голова громадської організації „Можливість” (за згодою)

НАДАЛА

Ілона Ігорівна

-

член громадської організації „Дух нашої давнини” (за згодою)

НАЗАР

Юлія Іванівна

-

член громадської організації „Ліга студентів Тернопільщини” (за згодою)

ШОСТАК

Іван Романович

-

член Відокремленого підрозділу ВМГО „АЙСЕК в Україні” у м. Тернопіль (за згодою)


Протокол №1 засідання ініціативної групи з підготовки та проведення установчих зборів по формуванню складу молодіжної ради при Тернопільській обласній державній адміністрації  


Оголошення про відбір проєктів з реалізації заходів обласної програми „Питна вода Тернопілляˮ на 2021-2025 роки 

Департамент архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та енергозбереження облдержадміністрації (далі - Департамент) з 11 листопада 2021 року протягом 7 календарних днів приймає для відбору проєктів (орієнтовною кошторисною вартістю 500 тис. гривень) з реалізації заходів обласної програми „Питна вода Тернопілляˮ на 2021–2025 роки, яка затверджена рішенням сесії обласної ради від 26 травня 2021 року № 186 (далі – Програма). 

Для участі у відборі проєктів територіальні громади подають в Департамент листзвернення (та додаток) щодо участі в конкурсному відборі проєктів і додають до кожного окремого проєкту такі документи: 

1) довідку структурного підрозділу з питань житлово-комунального господарства районних державних адміністрацій, сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад або їх виконавчих органів про суб'єкт господарювання, на об'єктах якого реалізовуватиметься проєкт, із зазначенням повного та скороченого найменувань, місцезнаходження, контактних телефонів керівника, форми власності та кількості мешканців, для яких буде покращено якість питної води або забезпечено її безперебійне цілодобове постачання; 

2) копію затвердженої в установленому порядку проєктної документації відповідно до пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (зі змінами); 

3) копію зведеного кошторисного розрахунку; 

4) копію письмового звіту з експертизи проєкту будівництва; 

5) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про невідповідність якості питної води у населених пунктах, де реалізовуватиметься проект, вимогам Державних санітарних норм та правил „Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною” (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12 травня 2010 року № 400, зареєстрованих у Міністерстві юстицію України 01 липня 2010 року за № 452/17747 (зі змінами) - у разі потреби; 

6) інформаційну довідку щодо суб’єкта господарювання, на об’єктах якого реалізовуватиметься проект, з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; 

7) висновок з оцінки впливу на довкілля (у разі провадження планової діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті 3 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” з 18 грудня 2017 року) або висновок державної екологічної експертизи, проведеної відповідно до вимог Закону України „Про екологічну експертизу” до 17 грудня 2017 року; 

8) інформацію щодо кількісних (кілометри, метри погонні, кубічні метри/добу, одиниці тощо), соціальних та економічних показників, які будуть досягнуті в результаті виконання реалізації проєкту. 

Документи необхідно до 17 листопада (включно) на паперових носіях подати нарочно до Департаменту (м. Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8, каб. 250) у понеділок-четвер з 08:00 до 17:00, у п’ятницю з 08:00 до 15:45 або засобами поштового зв’язку на адресу Департаменту: 46021, м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, каб. 250. Проєкти мають відповідати основним завданням та заходам Програми. 

У випадку відбору проєктів комісією, фінансування з обласного бюджету здійснюється за умови співфінансування з місцевого бюджету у розмірі не менше 50 % від суми фінансування з обласного бюджету.

 За додатковою інформацією звертатись в Департамент за телефоном: (0352) 52-10-20. Контактна особа – Градовська Надія Олегівна.

  

Перелік проєктів з реалізації заходів обласної програми „Питна вода Тернопілляˮ на 2021-2025 роки 



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux