Комунальні послуги та мобільний зв’язок: на що українці витрачають перший кешбек від держави
П’ята частина українців, які в кінці жовтня отримали Національний кешбек за вересень, вже витратили його. Приблизно половина користувачів поповнили мобільний, 35% оплатили комунальні, решта розрахувались за інтернет, транспорт і послуги харчування. Згідно з поточними умовами програми, витратити кошти Національного кешбеку можна лише на послуги.
«Програма “Національний кешбек” є формою фінансової підтримки українців від держави, умовою надання якої є купівля українських товарів. За перший місяць роботи програми українці накопичили невелику суму коштів. Це були користувачі, які допомагали нам налаштовувати технічні і фінансові системи проєкту. Вдячні їм за участь в тестуванні. Ми бачимо суттєве зростання обсягу накопичених коштів в жовтні і листопаді, що свідчить про зростаючий інтерес до програми», — повідомила Перша віцепрем’єр-міністерка України — Міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Щоб долучитись до програми «Національний кешбек», необхідно:
Подати заявку через сайт чи мобільний застосунок банку, який бере участь у програмі, або звернутися до відділення. Наразі до програми долучилися такі банки: ПриватБанк, monobank, Укргазбанк, Sense Bank, ПУМБ, Абанк, Банк Глобус, UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Ощадбанк, Акордбанк, Банк Кредит Дніпро, Правекс Банк (без можливості відкриття картки для виплат Національний кешбек), Кліринговий Дім, Радабанк.
Визначити картки, з яких ви оплачуєте покупки, і надати банку дозвіл на передачу інформації про транзакції з цих карток в магазинах-учасниках програми.
Відкрити фізичну чи віртуальну картку Національний кешбек, куди зараховуватиметься кешбек за програмою.
У застосунку Дія в розділі Сервіси обрати картку для виплат Національний кешбек будь-якого банку-партнера.