Що ми пропонуємо?
- Стабільні та прозорі умови оплати праці.
- Професійний розвиток та навчання.
- Офіційне працевлаштування.
- Зручне місце розташування офісу (вул. Грушевського, 8), комфортні умови роботи.
Ви нам підходите, якщо:
- маєте досвід роботи в електронній системі публічних закупівель ;
- маєте навики щодо розробки та реалізації обласних програм;
- ви вмієте готувати проєкти нормативно-правових, регламентуючих та розпорядчих документів з питань, що стосуються компетенції відділу. Працює з документами відповідно до Інструкції з діловодства в програмі документообігу "АСКОД";
- маєте навики у підготовці оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну;
- маєте досвід в організації та проведенні масових заходів в межах компетенції управління;
- маєте навички роботи з великими обсягами інформації;
- можете працювати самостійно та в команді;
- уважні до деталей;
- комунікативні та ініціативні
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 5800,00 грн, інші виплати відповідно до Закону України „Про державну службу”.
Інформація про строковість призначення на посаду:
1) строкове (на час відпустки основного працівника, наданої для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку по 28 липня 2026 року або фактичного виходу), строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку;
2) призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання:
1) резюме за формою (приклад форми), в якому обов’язково зазначається інформація:
- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
2) громадянство України; вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра; вільне володіння державною мовою.
3) відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог).
Ми чекаємо на резюме кандидатів до 8 листопада включно 2023 року на електронну адресу odapress.te@gmail.com
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся до Юлії Зарічної за тел. +38 (097) 709 7305.