Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила ваші права, дотримуйтеся простого алгоритму дій.
1. Спочатку зверніться безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.
2. Якщо питання не вдалося вирішити, ти можете звернутися до Національного банку України.
Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.
Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності “Гаразд” за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna