Як діяти, якщо страхова компанія порушила ваші права
опубліковано 23 липня 2024 року о 15:59

Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила ваші права, дотримуйтеся простого алгоритму дій.

1.    Спочатку зверніться безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.

2.    Якщо питання не вдалося вирішити, ти можете звернутися до Національного банку України.

Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.

Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності “Гаразд” за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna

Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила ваші права, дотримуйтеся простого алгоритму дій.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux